Utilfredse med os?
Vi kan godt lide glade kunder, og vi tror på at vejen til succes er gennem tilfredse patienter. Derfor sætter vi stor pris på feedback, også fra dig, om hvordan vi kan forbedre vores service.
Skulle det ske at vi har leveret en service, som du ikke finder tilfredsstillende, vil vi gøre vores bedste indenfor de rammer vi har, indtil en løsning er fundet; hvor nødvendigt og muligt, vil vi sørge for at ændre vores systemer og procedurer, således at lige præcis det problem ikke opstår igen.
Hvordan kan jeg klage?
Du kan kontakte vores kundeservice på følgende måder:
- Send mail til [email protected]
- Ring på telefon 80 82 00 70
Vores kundeservice er tilgængelig mandag til fredag mellem 10:00 og 18:00.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Nævneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her.
Klagepolitik
Du kan efterspørge en kopi af vores klagepolitik ved at kontakte os via en af ovenstående kanaler. Her kan du finde nærmere information om vores klagepolitik.
Yderligere information
Treated.com ejes af HR Healthcare Ltd.
Virksomhedsadressen er: